Ziołowe wkładki higieniczne ŚNIEŻNY LOTOS o działaniu antybakteryjnym

Jak wiecie doskonale z mojego bloga, stosuję tylko produkty naturalne unikając chemii i szkodliwych dodatków. Nie chodzi tylko o kosmetyki, ale także o dosłownie wszystko co mnie otacza, chociaż zdaję sobie sprawę, że nie jestem w stanie wyeliminować wszystkiego to bardzo się staram. Ostatnio zostałam poproszona o przetestowanie naturalnych wkładek higienicznych ŚNIEŻNY LOTOS. Te osoby które piszą do mnie odnośnie współpracy wiedzą doskonale, że nie przyjmuje każdej nadarzającej się okazji - zanim przyjmę propozycję najpierw staram się poznać produkt wirtualnie (poczytać, poznać skład itp.). Wówczas wiem, czy produkt mnie zainteresował czy też nie. Śnieżny lotos po pierwsze bardzo mnie zaskoczył, bo nigdy wcześniej nie słyszałam o takim rozwiązaniu, aby wewnątrz wkładek umieszczać zioła. 

Jedno opakowanie zawiera (tylko) sześć wkładek. Każda z  nich jest zamknięta w hermetyczny blister, który otworzyć można tylko nożyczkami. Wszelkie inne metody są nieskuteczne.




Po otwarciu opakowaniu "bucha" nam prosto w nos bardzo silny, acz bardzo przyjemny, zapach ziół. Z zewnątrz wkładki także różnią się gołym okiem od tradycyjnych wkładek. Powłoczka wykonana jest z bawełny, ale takiej która wygląda jak materiał tekstylny a nie jak higieniczny. Kolor także nie jest śnieżno biały co oznacza, że nie został użyty do wybielania chlor. We wszystkich materiałach które  dostałam,  nie znalazłam informacji na temat czy bawełna użyta do produkcji jest ekologiczna.

Bawełniana powłoczka zawiera delikatny motyw gwiazdeczek


Jedną wkładkę należy stosować przez 24 godziny i początkowo było mi trudno nie zmieniać wkładek kilka razy dziennie, jak robiłam to do tej pory. Przekonywał mnie do tego ziołowy zapach, który wierzcie mi utrzymywał się przez cały ten czas. I z każdą upływającą godziną  pachniało wciąż tak samo intensywnie. Boskie uczucie świeżości.

OPIS PRODUCENTA:

Skład Wkładek Śnieżny Lotos oparty jest na tradycyjnej chińskiej recepturze medycznej, produkowany przy użyciu nowoczesnej technologii ekstrakcji na zimno starannie wybranych dojrzałych roślin. Zachowanie jak największej ilości aktywnych składników ziołowych oraz unikalna technologia działania poprzez skórę sprawia, że ekstrakty ziołowe działają bezpośrednio na tkanki wewnętrzne chroniąc narządy intymne kobiety.

CEL STOSOWANIA:

  • Działanie: antybakteryjne, regeneracyjne, uśmierzające ból, odświeżające.
  • Zapobieganie infekcjom. 
  • Redukcja: świądu, upławów i nieprzyjemnego zapachu miejsc intymnych.
  • Utrzymanie odpowiedniego nawilżenia.
  • Ulga w napięciach przedmiesiączkowych.
  • Codzienna ochrona i pielęgnacja. Po kuracji antybiotykami.
  • Pomocniczo przy leczeniu: rzęsistkowego zapalenia pochwy, grzybiczego zapalenia pochwy, świądu
  • sromu i odbytu, zapalenia szyjki macicy i nadżerki, zaburzeń miesiączkowania

Jedną wkładkę stosować przez 24 godziny. W razie konieczności wymienić na nową.
Stany ostre: używać przez okres 6 tygodni, następnie dla podtrzymania efektu 1 opakowanie w miesiącu.
Stany łagodne: używać przez okres 2-3 tygodni. Po miesięcznej przerwie zaleca się powtórzyć.
Doraźnie w przypadku świądu sromu i odbytu: jednorazowo przez 30 min.
 







Ogólnie rzecz ujmując nie mam nigdy problemów z infekcjami intymnymi odkąd stosuję do mycia mydło Aleppo, ale niestety po każdych wakacjach: basen, jacuzzi robi swoje. Niestety kilka chwil w basenie to dla mnie tydzień leczenia. Na co dzień korzystam z basenu, który nie ma chlorowanej wody, tylko ozonowaną :) jednak w Polsce takie baseny to na prawdę rzadkość. Gdy jedziemy na wakacje, bardzo trudno jest mi wytłumaczyć mojemu synowi, aby nie korzystać z basenu. Dla niego to wielka frajda i żadne argumenty typu, że chlor, że obrzydliwe, że to jak duża wanna - nic nie działa, a kończy się płaczem, albo miną cierpiętnika. No i co? Rada nie rada wchodzę do tej brudnej, publicznej wanny (bo tak odbieram np. jacuzzi) i wiem, że odbije mi się to czkawką zaraz po powrocie. 
Wkładki tutaj są nieocenione, bo można je użyć profilaktycznie, zaraz po kąpieli. 



 
 
Na stronie producenta jest też dostępny skan badań aplikacyjnych, które przeprowadzono  na grupie kobiet zgodnie z procedurą badawczą - link do sprawozdania:

klik
 




Uważam, że wkładki naprawdę są wspaniałe i godne polecenia. Ujęły mnie skutecznością, składem i wspaniałym zapachem ziół, ale to co niestety mocno odstrasza to powiem szczerze CENA. O zgrozo! za 6 sztuk: 65 zł to na prawdę nie jest mało. 
Jeżeli Was zainteresowałam tym produktem to odsyłam do strony producenta: www.snowlotus.pl