Trwała naturalna Maskara Sante

Wyobraźcie sobie co musiałam czuć gdy moja ukochana maskara LILY LOLO wyschła na amen i mimo wielokrotnych prób reanimacji (dolewanie wody), które nawet przynosiły zaskakująco dobre efekty, w końcu nie było czym się już malować. Sytuacja była patowa, bo w sklepie przez długi czas nie było mojej lily lolo i musiałam szukać nowej , naturalnej i trwałej maskary. Recenzje na blogach są przeważnie bez zdjęć a takich nie lubię, bo nic mi nie mówią. 
Bo dość długich poszukiwaniach postawiłam na markę SANTE.

Opis producenta:
  • certyfikat: BDIH, NATRUE, BEZ GLUTENU
  • pojemność: 8 ml
  • daje imponującą objętość rzęs, zapewniając ich równomierne pokrycie i gładkość. Trendowa plastikowa szczoteczka z drobnymi gumowymi włoskami doskonale rozdziela rzęsy, nie pozostawia grudek
Nowa Mascara Perfect daje imponującą objętość rzęs, zapewniając ich równomierne pokrycie i gładkość. Trendowa plastikowa szczoteczka z drobnymi gumowymi włoskami doskonale rozdziela rzęsy, nie pozostawia grudek i dba o ich perfekcyjny wygląd. 
Tusz zawiera ekstrakt z bambusa i 100% naturalnych pigmentów!

Skład:
Lycium Barbarum Fruit Extract, Alcohol, Algin, Aqua (Water), Cera Alba (Beeswax), Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, CI 77499, Glycerin, Hydrogenated Palm Glycerides, Parfum (Essential Oils), Potassium Cetyl Phosphate, Sorbitol, Stearic Acid, Tocopherol, Xanthan Gum, Linalool, Acacia Senegal Gum, Helianthus Annuus Hybrid Oil






Maskara ba bardzo fajną, silikonową szczoteczkę, która idealnie rozdziela rzęsy, nie zlepia i nie tworzy grudek ani owadzich nóżek. Utrzymuje się cały dzień i jest w tym nawet lepsza od Lily Lolo.
Pierwszą różnice  jaka zauważyłam to zmywanie. Lily lolo mogłam zmyć czysta wodą , w przypadku SANTE potrzebny już jest płyn micelarny albo mleczko do demakijażu. 
Maskara bardzo ładnie pogrubia rzęsy i dla satysfakcjonującego mnie efektu wystarczają dwie warstwy - widoczne na zdjęciu. 



Maskarę kupiłam w sklepie zdrowe-kosmetyki.pl
za 54 zł co nie wydaje mi się być wygórowaną ceną za produkt naturalny.
Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to czas oczekiwania za przesyłką - ciut za długo, tym bardziej że czekałam na nią  jak na zbawienie :) ale po dziesięciu bodajże dniach, mogłam się nareszcie wymalować.

Jeżeli szukacie idealnej maskary to szczerze polecam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz związany z postem. W przypadku pytań proszę o kontakt przez e-mail. Wszelkie reklamy w komentarzach - będę usuwać - to nie jest miejsce na reklamę!